Telefon
WhatsApp
Web Sitemize Hoş Geldiniz

Sık Sorulan Sorular

  • Müşteri memnuniyeti için hangi adımlar atılmaktadır?

    Akış Yaş Sebze ve Meyve olarak müşteri memnuniyetini sağlamak amacıyla, ürün ve hizmet kalitemizi sürekli olarak gözden geçiriyor ve iyileştiriyoruz. Müşteri geri bildirimlerine büyük önem veriyor ve her türlü soru, öneri veya şikayetle birebir ilgileniyoruz. Müşteri hizmetleri ekibimiz, müşterilerimizin memnuniyetini en üst düzeyde tutmak için her zaman hazırdır.

  • Akış Yaş Sebze Ve Meyve ürünlerini nereden temin etmektedir?

    Firmamız ürünlerini yerel çiftçilerimizden ve özenle seçtiğimiz organik tarım yapan işletmelerden temin etmekte. Tüm ürünlerimiz, kalite ve tazelik standartlarımıza uygun olarak seçilmekte ve kontrol edilmektedir.

  • Ürünlerinizin tazelik ve kalite kontrolü nasıl yapılmaktadır?

    Her bir ürün, firmamıza ulaşmadan önce, yetiştirildikleri ortamdan başlayarak bir dizi kalite kontrol sürecinden geçmektedir. Soğutuculu araçlarımızla taşınan ürünler, depolarımızda tekrar kalite ve tazelik açısından değerlendirilir ve bu standartlara uymayan ürünler elimine edilir.

  • Firmanızın çevreye karşı sorumlulukları nelerdir?

    Akış Yaş Sebze ve Meyve olarak sürdürülebilir ve çevre dostu tarım uygulamalarını destekleyerek ve atık yönetimine önem vererek çevreye olan sorumluluğumuzu yerine getiriyoruz. Ayrıca, üretim ve dağıtım süreçlerimizde enerji verimliliğine ve minimum karbon ayak izine özen gösteriyoruz.

Ürün ve hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için Hemen Arayın!

+90 545 972 09 89
Hemen Arayın!